søndag den 2. januar 2011

velkommen til lysere tider...

Så er den sidste julestads fjernet og juletræet er smidt på porten så nu er der blevet god plads i vores gang.I dag har jeg brugt dagen på at fjerne de sidste jule rester,pakket væk ,ryddet op og gjort rent,.ja selv hunden har været i bad...jeg er overbevist om at skulle hun selv ha noget at have sagt...så ville hun gerne ha været det foruden..vi tog et par billeder af hende,men dem undlader jeg at vise,af skræk for at nogen melder mig..:0)..vores kære hund nicca så noget små fornøjet ud,men jeg kan love jer at hun trængte til det bad.Den ellers pænt store schæfer, var nærmest ved at gå i et med klinkerne  Resten af dagen er gået med at muge ud hos hesten..ja for sådan en har jeg også,en snart 19 år gammel oldenburger,det er hårdt arbejde særligt når der ligger sig et godt lag i boksen.. under min oprydning i dag fandt jeg min "frøkasse " Frø fra sidste år som jeg ikke fik sået ,jeg har fået kikket lidt i det og ved synet af dem glæder jeg mig vildt til at komme igang igen med frøformering, her til aften har jeg pendlet rundt på div have sider og frø firmaer og inden man får sig set om så er planlæggningen af sommerens blomster i fuld gang. Man har vel lov til at drømme :0) :0)
En ting er sikkert i morgen vil jeg plante løgvækster til mine vindueskarme og binde mig en skøn tulipan buket
kan i ha det godt derude...hej fra Diana.

1 kommentar:

  1. Hei Diana!
    Skal si dere er mange vakre blomsterpiger der borte i danmark...NYDELIG!
    Beklager sen tilbakemelding men ang. treplatene i utestuen min så er det dolokk fra en gammel 6-seters utedo som var der før vi rev. De ble vasket, malt og dekorert og fungerer nå som pynt i mitt uterom:)
    Kunne ikke kaste dem heller;)

    Masse gode ønsker til deg for 2011!
    klem, Hanne

    SvarSlet