tirsdag den 4. januar 2011

stadig meget at gøre i værkstedet...

puh ,jeg syntes jeg knokler løs i værkstedet.Der er julen først ved at være rigtig væk nu.Det tager altser en pokkers tid at pakke væk ,tælle op,finde nye pladser til tingene,gøre rent osv.Her hos mig er der jo kun ...mig . :0)...I år har jeg dog lovet mig selv at alt skal pakkes væk i farver så div rester lidt nemmere kan stilles frem og tages i brug,sidste jul var jeg lige lidt for hurtig med at få julen gemt væk...nu håber jeg så at jeg kan få frem tryllet lidt forårs fornemmelser i butikken,det mangles ...når det hele er på plads ,skal jeg lige knipse et par billeder..
I dag har jeg også taget frø af en del af mine små mini græskar som jeg købte i sommers,flere var blevet lidt stødte  og jeg håber jeg med held kan få dem tørret og så  dem her til maj...Jeg tænkte at jeg i år vil prøve om jeg kunne få held af at dyrke nogle selv, det er jo ikke lige frem jord eller hestegødning jeg mangler.Sidste år købte jeg nogle rigtig flotte græskar af en privat , men i år skal det selv prøves....
vores aften er gået knap så heldig,sønnike tog lige en løbetur i skoven sammen med vores schæfer (billede),og det gik godt lige indtil hun fik øje /færten af et eller andet og så var hun bare væk,da min søn ikke kunne kalde hende tilbage  løb han hjem efter hjælp,og så brugte vi 1 1/2 time på at kalde ,fløjte  efter hende uden held,slukøret måtte vi ta hjem ,og efter et par timer da det var begyndt at blive mørkt ringede jeg til politiet og efterlyste hende....her kl 22,stod hun pludselig uden for døren ..og ville godt ind  :0)pyh ha..er super glad for at hun er tilbage,,det var hendes første tur ud af huset på den måde..og forhåbentlig den eneste...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar