lørdag den 1. januar 2011

1 januar 2011.....

tænk sig at man kan glæde sig så meget over at se sin græsplæne igen,og så med så mange mulvarpeskud,og der er rigtig mange rundt på hele den store plæne...Jeg  udbrød med stor begrejstning i formiddags da jeg stod op,at nu kunne jeg se min græsplæne.Jeg ved godt at det har været mildere i vejret de sidste par dage,men jeg har været så opslugt af mit arbejde at jeg dårligt har bemærket vejret ,haven,og alt omkring mig..:0),så her til aften måtte jeg da også lige over under de store bøge træer og lurer i skovbunden om der gemte sig et par små grønne spirer af en art.Jeg har det sådan at når januar har meldt sin ankomst så er jeg altser klar til at så ,rode i jorden og skal helst ha forår i en fart...og ja så er der jo langt til marts april og vi kan jo sagtens nå at få en masse sne endnu.....godt jeg har mine løgplanter i værkstedet,det kan da hjælpe lidt på det.............. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar