søndag den 23. januar 2011

sikke en weekend..

lisianthus
statice emilie.
Tænk..nu er der gået en uge siden operationen,,så er der bare 6 uger tilbage inden jeg slipper af med min støvle,,6 laaaaange uger ..jeg hader den   :0) men selv om jeg har mit bøvlv med den og div smerter ,ja så er jeg ikke helt afholdt fra at ligge et visit i mit blomsterværksted...Fredag var jeg et smut forbi det sted hvor jeg handler blomster...blev selvfølgelig kørt..dejligt at komme lidt ud.. jeg tænkte tilbage på min tid som ansat på et plejehjem, når beboerne en sjælden gang skulle ud og køre.der var ikke noget at sige til at de syntes det var en dejlig dag med oplevelser...jeg nød min dag blandt alle blomsterne , min chauffør syntes jeg skulle foreviges på et foto siddende der i min kørestol midt i kølerummet ,men der takkede jeg nej  ha ha  det vil jeg sparer jer for....nå men hjem til værkstedet, få fikset lidt fest dekorationer og hurtigt over på sofaen med benet oppe......lørdag har jeg taget lidt igen...straffen var selvfølgelig at jeg ikke havde ro i benet ,hele lørdag aften og nat...så i dag søndag sker der intet,absolut intet,,   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar