onsdag den 30. november 2011

vinderen er fundet.....

Så er det blevet tid til at sætte navn på vinderen...det var jo en sød og overskuelig skare der havde lyst tilat deltage i min give away..tak til jer ,man må sige at her var vinder chancerne noget størrer end i det danske lotto spil..med hjælp fra min lille 4 årige assistent, som har trukket en seddel frem fra skålens dyb...kan jeg hermed afsløre at den heldige vinder blev TANTE GRØN...tillykke til dig .. (send  mig venligst din adresse)men pga det overskuelige deltager antal har jeg nu bestemt mig for at i øvrige har fortjent en trøste præmie...så hvis i sender mig jeres adresser , så vil jeg fluks sørge for lidt til jer også...i kan sende på min mail    dianasecher@live.dk ps.. er i med på de søde trøstepræmier så send mig hurtigt jeres adresser...



lidt fra det lilla hjørne                           

5 kommentarer:

  1. Tillykke til den heldige:) Anne Gine

    SvarSlet
  2. JUUUUUUUUUUUUUUUUBI...<3 <3 <3

    1. december og jeg har det som om jeg har vundet en skøn skøn kalendergave. Tusind tusind tak. Giv din lille 4-årige Lykkens Gudinde et kæmpeknus fra mig:o)
    Hvor er det iøvrigt sødt af dig, at uddele trøstepræmier til alle. Mon ikke der er gemt en lille julemand i dig, Diana? Du har ihvertfald ramt the true Christmasspirit med sådan en gavmildhed:o)

    Hav en forrygende december og endnu engang mange tak. Tænk, at kunne være så heldig:o)

    Decemberknus

    SvarSlet
  3. Ej hvor flot.! Sender straks og tillykke til alle os vindere :-)
    Ønsker dig en dejlig første december ♥
    Kram Birgitte

    SvarSlet
  4. nøjjjjj, har jeg så også vundet en trøstepræmie, hvor cool, iler med at sende min adresse - hvor er du bare sød.

    SvarSlet
  5. hej til alle...endnu engang tillykke til dig tante grøn, håber du bliver glad for din nye hest !!! og til i andre, tilykke med trøstepræmien..jeg håber at kunne nå at afsende nogle af sagerne i morgen fredag , og håber så at de øvrige sender mig deres adresser, så jeg kan få sendt resten,jeg skriver på siden når jeg har været på posthuset :) :)

    SvarSlet