mandag den 14. november 2011

sikke en weekend..






Så blev det endelig hverdag igen, dagene op til weekenden bød på en urolig teenager,alt for lidt søvn ,ondt i maven, vagtlægebesøg, ...forsøg fra min side på at fange de få timers ro til at færdig gøre mine projekter som jeg skulle ha med til den forestående julemesse i nabobyen.. det var ikke med den store held,så jeg medbragte masser ag glitter ,kugler o.l.  En stadig ulykkelig datter, vagtlæge igen...vente ,vente ,vente, ,nu endnu mere urolig datter, og først kl 20.30 kom hun på operationsbordet, bagefter fik vi af vide at det havde været meget tæt på at blindtarmen var sprunget , den var mega betændt,og fordi min datter ikke havde kampskreget vurderede de at det nok kun var en maveinfluenca.....hun har nu været indlagt siden lørdag,da hun skal ha antibiotika 3 gange dagligt i drop..hun er glad igen :),glæder sig til at komme hjem..

3 kommentarer:

  1. Kære Diana, for den da, så har du også haft/ har meget om ørene, pas på dig selv :)

    Stort klem

    Iben

    SvarSlet
  2. åhhh, stakkels pige, klart hun bliver bange når det gør så ondt. Håber at denne weekend bliver bedre for jer begge to ;-)

    SvarSlet
  3. UHA - god bedring til din datter. Jeg håber, hun er kommet hjem igen. Og har det bedre.
    Rigtig flotte kranse og dekorationer, du viser.

    Hav en dejlig adventsuge

    SvarSlet