tirsdag den 22. februar 2011

sikke en aften

Det var en rigtig dejlig koncert ,min søster og jeg var til i lørdags....Beklager ,mine billeder blev ikke helt så gode som forventet,og så kan det jo været svært at sætte sig ind i det enormt flotte show ,den skønne kylie leverede..Hold da op...man må sige at det jo er lige så meget show som der er sang...grunden til de dårlige billeder, foruden mit vel nok ringe mobil kamera,var faktisk at vi endte  oppe på v.i.p. pladserne og afstanden blev lidt længere til scenen..smil..

Det er første gang min kørestol har bragt noget godt med sig.....allerede ved indgangen ,sagde den første kontrollant at vi skulle med elevatoren op  ??? det forstod jeg ikke meget af og reagerede heller ikke på det og da den anden og den tredje kontrollant sagde det samme ,ja så sprang vi jo ind ,selv om jeg undrede mig over at vi jo havde billetter til nedre tribune..Vi endte oppe i den store resturant,hvor den ene kendis efter den anden indtog det lækreste måltid..jeg må nok indrømme at jeg følte mig lidt som om jeg var gået forkert ha ha..nå men en ny og venlig vagt tog imod os og kunne nu konstatere efter at ha`tjekket billetten ordentlig at vi jo var kommet helt på afveje....og at det ville være en rimelig tur på krykker for mig at nå over på vores bestilte plads..så han forbarmede sig over mig,og fandt en plads uden for resturanten, total v.i.p...
det halve af koncerten sad vi bare og skrald grinede for ikke nok med at vi jo bare havde været utrolig heldige og sad det bedste sted,,ja så havde den kørestol da endelig bragt noget godt med sig......og ja det var fedt at komme ud og vrikke med ørene..
det var et vildt flot show,med guld hest ,svævende dansere i loftet,en kæmpe roterende scene ,hvor showet afsluttede med masser af vand ,som blev spulet op i kæmpe stråler , i alt 40.000 liter vand blev der brugt..hun havde 20 lastbiler med til alt hullumhejet,og 120 ansatte.Min kæreste var med til at skille og pakke scenen ned efter showet,de startede ca 22.45 og var færdig 02.30. Det havde vist været noget af en opgave,men spændende....

2 kommentarer:

  1. Altså.....heldige Diana :)

    Hvilken fed fed oplevelse..og så ovenikøbet mænge sig med de kendte :)

    Super vi lige måtte kigge med.

    God aften.

    Iben

    SvarSlet
  2. Her kan man tale om held i uheld

    Tak fordi vi lige var med på en kigger..

    ( ps . sej støvle !! - altså den på venstre fod ,;o))

    ♥ Loppe

    SvarSlet