mandag den 7. februar 2011

Dagen derpå......

I går søndag var jeg på formlands messen..uha alt det forår og sommer inspiration man kommer hjem med ..Jeg fulgtes med min søde veninde og tidligere arbejds kollega Birgitte..Hun skubbede rundt med mig i stolen ,uden hende var jeg ikke kommet afsted.Jeg bor ca 10 min kørsel fra messe hallerne og plejer faktisk at ta der ud 2-3 gange mens messen står på ,så har jeg rigtig god tid til at pendle rundt og tænke mig godt om inden jeg handler nye varer..smil det er jeg sikker på jeg har sparet mange penge ved..:0) impuls kan være dyrt ha ha.I går gik det nu meget stille af ..det var ikke alle stande jeg kunne komme omkring på og selv med krykker kunne det være lidt halsbrækkende når der er mange mennesker, så jeg blev pænt i stolen..men noterede mig hvor og hvem jeg skulle handle med ,og resten bliver så købt via nettet og over telefonen.

Efter sådan et messe indslag er jeg altid top tunet til at finde grillen frem ,stoppe æg ,reder , sommerfugle ,og andet sommer i alt...er bare så klar til foråret ,efter at have set de mange flotte stande der oser af pastel´ og sommer. meeeen  må nok vente lidt endnu med at gå amok..

Vi var et smut forbi Flower factory, en stand hvor Erik Buch (ham som bandt brudebuketten til Mary ) havde lavet en masser overdådige buketter kranse og dekorationer,blandet med alle mulige kunstige biller,kranier,sommerfugle o.a. Det var mest ment som en blanding af provokation men også en mulighed for at gøre opmærksom på sig selv og sin butik,og at vi i branchen skulle turde at forny os....det var da klart noget der ville kunne få folk til at standse op foran et butiks vindue...og ja engang imellem skal man turde at gå mod strømmen.....

4 kommentarer:

  1. Kære Diana
    Tak for din kommentar hos mig
    Fin blog du har, - kan rigtigt godt lide dit billede med Madonna, turbangræskar og kronede pletter i luften..

    Håber benet er i bedring..

    Jeg har lagt mig ind som fast følger, - skal se hvad du finder på..

    kh
    Loppe

    SvarSlet
  2. Kranier...? kranier og Erik Buch...!!!?

    SvarSlet
  3. hej loppe...skønt med nye "ansigter" det er altid spændende at pendle rundt på nye sider og se hvad div folk beskæftiger sig med..velkommen til :0),,benet er okay,jeg tar tingene i det tempo der skal til,håber de næste 3 uger må flyve afsted,så jeg kan begynde på genoptræning..
    hej her fra


    hej sussi..ja kranier...og Erik Buch..smil, ja jeg havde heller ikke forstillet mig det men det meste af det var nu meget sødt..jeg ville dog selv nødigt ha`en buket med en monster stor bille i..men meningen var jo også at det skulle ses..jeg har forsøgt at google det på formlands hjemmeside,da skulle man kunne læse om forberedelser til standen osv, under anette eckmann,men kan ikke rigtig finde noget,der er dog et billede med emnet flora og fauna,men prøv at tjek det ud...ja ja med Mary var han knap så våget,, ha en god aften..

    SvarSlet
  4. Hej Diana

    Kan ikke huske hvordan jeg fik min header til at blive bred... tænker videre...

    Tak for velkomsten,;o)

    SvarSlet