torsdag den 23. december 2010

kære alle sammen, i ønskes en rigtig glædelig jul...........

så er det lige op over...børnene er spændt, glæder sig til julegaver og jule hygge, den yngste danser rundt om juletræet,en gang imellem om kap med hunden  :o), men træet står endnu...jeg glæder mig på børnenes vegne , jeg kom pludselig i tanke om at jeg hellere må få forberedt vores yngstemand (3 år) om  at efter den 24 så kommer nissen ikke mere...hmm der går nok et par dage før vi er tilbage til det normale..der er ikke noget som december måned der kan få mine børn op om morgenen for at tjekke nisse strømpen ;o)..sødt..jeg håber i alle derude får nogle dejlige juledage
kram fra Diana.

1 kommentar:

  1. Oh Diana, I have been loving all the holiday decorating that you have been doing in your lovely home. Your tree is so pretty!
    I want to wish you all the joy this season has to offer.
    sending you a big hug for Christmas!

    SvarSlet