mandag den 27. december 2010

Et rent kup

Jeg har lige været en tur forbi min ynglings genbrugs butik, og fandt denne søde tavle med plads til kridt svamp,og et par kroge i bunden ,måske vil jeg male den hvid og slibe den efterfølgende..måske ser jeg tiden an,og beslutter mig senere,men en pæn stor tavle til en flad 20,-  Bag tavlen stod vaskebrættet,og da jeg så det måtte det bare med hjem..75,- Sidste år pyntede jeg et vaskebræt som denne med tørrede blomster , det var kundens gamle vaskebræt som jeg skulle pynte,og hun fortalte mig at der ikke var mange af dem med glas i tilbage.Men sådan et var jeg altser heldig at få fat i :0)
så jeg gik glad og tilfreds derfra og små 95,- fattigere ....

1 kommentar:

  1. Kære Diana!

    Tusind tak for din lykønskning på Claus´ blog. Det var sødt af dig. Den blev jeg meget glad for. Og takket være din hilsen opdagede jeg jo endnu en dejlig blomsterbinder-blog. SKØNT! Blomster-blogs kan jeg aldrig få nok af. Sikke nogle smukke ting, du har kreeret. Glæder mig til at følge med i dine påhit og finde inspiration hos dig.

    Du og alle dine kære ønskes et rigtigt lyst, lykkeligt og blomsterrigt nytår.

    SvarSlet