mandag den 3. september 2012

Brudebuket.....

Nu har jeg endelig fået købt mig en pc, så nu vil jeg glæde mig til at kunne dele de forskellige foto`s med jer alle derude...hvis i har lyst ;) ;)



et stk hårpynt , nå ja ikke lige det bedste foto, istedet er der stillet skarpt på løbeskoen nederst i højre hjørne .Ha Ha

 

 
 
Et lidt mere klarere foto at hårpynt  ;)
hårpynten beståt at små roser,hvid statise, hvid riddersporer, et par lime santini hoveder, ..
 


 
buket af skønne creme vendela roser.

9 kommentarer:

  1. Diana, hvor er du altså dygtig til at lave hårpynt, alt det andet er også flot.

    Det bliver super hyggeligt at "høre" mere til dig :)

    Knus

    Iben

    SvarSlet
  2. Smukt binderi, du laver. Jeg glæder mig til at se mere:-)

    SvarSlet
  3. Hej Diana, så fin hårpynt og brudebuket. Kan også godt lide flaskepynten, der er ikke altid så meget der skal til....
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  4. Hold da fast du laver smukke ting. Godt du har fået pc igen.

    SvarSlet
  5. Dejligt at høre fra dig igen. Hvor er Roserne smukke - den buket ku' ikke være smukkere, så enkel den er.

    p.s. vanskeligt at lægge indlæg her hos dig, jeg kan ikke læse hieroglyfferne hi hi

    SvarSlet
  6. Kære Diana.

    Long time no see. Hyggeligt at du er tilbage på din bloggerpind. Det med ikke at måtte låne en teenagers computer kender jeg kun alt for godt. De vogter deres computere som var det selveste kronjuvelerne. Uha uha det er slet ingen spøg.

    Sikke smukke brudeting, du har kreeret. Jeg elsker bryllupper. Jeg er sikker på, at dine smukke ting, har gjort en brud rigtig rigtig glad.

    Knus og hav en god aften i det midtjyske

    SvarSlet
  7. Pyyyyyyyyyyyyyh, det var svært at tyde hieroglyfferne. Jeg synes det er vanskeligt at modbevise, at man er en robot .Men igennem kom jeg da trods alt.

    Flere knus fra klisterkanalen

    SvarSlet
  8. Hej til jer alle ..i skjønne kvinder..tak for de søde ord.Jeg er bestemt glad for at kunne være online når det passer mig..Det er jo ikke til at forstå at man i det daglige er omgivet af ikke mindre end 3 computere, men at de bare ikke lånes ud..smil , nu har jeg min egen som gemmes godt væk på kontoret, min yngste mand på 5 år , har allerede forsøgt at ligge billet ind på at låne den. :) :)

    til sussi og tanten..dejligt at i "vandt " over maskinen, sussi ,lige da du havde skrever det ,tænkte jeg , hvad mener du mon,men efter tantens indlæg faldt tiøren..men godt at i alle kom igennem.
    Diana

    SvarSlet
  9. Hvor ser det smukt ud det hele; hold da op, hvem der bare havde sådanne evner med blomster :-). Tusind tak fordi du kiggede ind på min blog....

    SvarSlet