onsdag den 8. juni 2011

måske var det et varsel !!!!!!!!!

I går tirsdag gik alt bare over stok og sten ,og jeg nåede slet ikke at berette om dagens gøremål.
En veninde havde kontaktet mig ..om jeg var interserret i at overtage hendes hest , en dejlig sort Dv (dansk varmblods hoppe) ,da hun står for at flytte og ikke har plads til den mere..oooom jeg ville..selvfølgelig ..så kunne min egen oldenburger jo få sig en veninde igen..og de kan begge nyde deres otium her hos mig.. jeg sprang ned på marken for at gå tråd og pæle igennem,og kunne straks konstatere at det måtte der gøres noget ved. da jeg var på vej tilbage opdagede jeg at jeg havde tabt forsiden af min mobil..den har skræntet i længe og jeg har bare udskudt købet af en ny..hmm det var her en mobil taske havde været på sin plads ..så havde den hængt trykt om min hals.... (loppe)
så jeg drog til Herning efter hegnstråd og div ( indhegningen trængte til en kærlig hånd) ,nu jeg var afsted skulle jeg lige ha lidt pottemuld med hjem,,så forbi (nu Bilka), det er lige åbnet i dag onsdag, og ud i havecentret..Der var jo bare så mange fine planter som måtte med i kurven...typisk når det nu bare var jord jeg var kørt efter
så det blev til ...arkitektens trøst (klatreplante), lilla kæmpe verbena, 2 forskellige akelejer, (en rosa og en lilla) En hvid astrantia..et par salvia ..en i lilla og en i rosa. og til sidst lidt husløg, og så ellers bare hjem igen

Senere på aftenen da jeg skulle køre min datters ven til bussen,,havde vi rimelig travlt og fløj bare afsted i bilen..men da vi på tilbage vejen passerede noget på vejen  som pludselig minede mig om min mobil, og at jeg da vist lagde den på taget af bilen da vi skulle afsted..men så glemte alt om den i farten.. måtte jeg lige bakke tilbage og se efter ..og jo ganske rigtig ..der lå min mobil   dog lidt mere spredt end normalt,,men ikke mere end den kunne samles igen,,fandt batteri og simkortet men ikke bagplade og desværre heller ikke memory kortet (øv med mine fotos og div.) men mobilen kunne tændes og jeg grinte lidt af det hele,og sagde til min datter at nokia bare blev ved og ved :0)  hun mener kun at Erikson dur. . Så nu står jeg med en mobil uden tastatur og bagplade,,så det er ikke blevet til megen sms idag, for det tar en hulens tid at ramme de små dimsedutter der er...Måske var det et varsel da jeg så ikke mindre end to sorte katte rende over vejen i går morges da junior skulle køres i børnehave...ha ha,, nå men det positive er da , hesten har ikke kostet mig noget , blomsterne vil jeg kunne nyde sommeren over og igen til næste år ,,og mobilen som klart skal erstattes med en ny , bestemmer jeg da selv prisen på..
en mobil i temlig dårlig stand  :0)  :0)

5 kommentarer:

  1. Tak skal du ha´..sidder her og bliver helt forpustet.. tju hej :)
    Tillykke med hesten, vi får vel skønheden at se..ik´
    Så kan det godt krible lidt i fingrende, før i tiden arbejdede jeg med heste..skulle sådan set ha´været i beriderlære..tja :)
    Og nej, det er vist ingen luksus med en ny telefon :)
    Rigtig go´aften til dig :)
    Iben

    SvarSlet
  2. Det er et varsel Diana. Det er noget med abonnementet. Jeg kan ikke sige hvad. Måske er det for dyrt, måske bliver det misbrugt, måske har du bare på en eller anden måde betalt for meget. Jeg kan ikke sige det præcist, men der er noget med abonnementet - jeg kan mærke det i fingrene - du ved, jeg har sigøjner blod i årene :) Tjek de lige ik?

    SvarSlet
  3. hej iben ..jo klipser lige et par billeder når hun dukker op...glæder mig til at se hvordan min gamle hest reagere...

    hej marianne...ingen tvivl ,mit abonnement er alt for dyrt og skulle ha været opsagt for længe længe siden..men tiden er gået for mig.og nu er der helt klart en grund til at skifte :0)

    SvarSlet
  4. Sikke nogle køb, du fik foretaget dig.
    Det med telefonen, har jeg gjort med en havetraktor, imens jeg slog græs. Den overlevede utroligt nok. Har en lidt rungende lyd, men eller fuld funktionsdygtig :-)

    Du er altid velkommen i butikken. Der er åben hver lørdag kl. 10-16. Ferielukket i uge 29.

    Hav en dejlig weekend

    SvarSlet
  5. Ny mobil OG mobilholder ( til at ha´ om halsen)kan stærkt anbefales !!!

    KNUS!

    Tillykke med hesten...

    SvarSlet