mandag den 20. juni 2011

Hjælp til at kunne oversætte på bloggen..hvem ved hvordan???

hej til alle...jeg har haft et par travle dage, ud over at samle alle de snegle jeg kan komme i nærheden af ,så de ikke spiser mine hosta blade ...for de gør de..( og jeg bruger jo gerne bladene i buketter og div ,) så har jeg haft travlt med at fikse en ny indhegning til min nye hest..Canadian.
Heldigvis for det ,for den blev virkelig gået efter af hende, da hun blev sluppet løs i indhegningen og tågede rundt med min gammle vallak i hælene..og hvor blev han glad , da der kom dame besøg !! men hun er skrap , så han blev hurtigt sat på plads...men tror han er glad for ikke at være alene længere..ligger et par billeder på af dem senere.....


sæsonens sidste pæon ..øv


Er der i øvrigt nogle der ved hvordan man ligger det program på bloggen som kan oversætte...kan se flere af jer har det...det vil være skønt hvis en af jer kunne hjælpe mig med det...Diana

2 kommentarer:

  1. Hej Diana
    Så vidt jeg ved, er det nemmeste at klikke på en af de andres blog, dér hvor oversætteren er, så kan du kopiere den over til dig selv.

    Det var så´n jeg gjorde da jeg havde den...

    Håber du nyder sommeren
    Knus fra Loppe

    SvarSlet
  2. hej loppe..tusinde tak skal du ha..det vil jeg prøve..jeg er helt på herrens mark ,hvad pc angår..tak ,her nydes det gode vejr..regn og sol, alt kan bruges..knus fra Diana

    SvarSlet