tirsdag den 17. maj 2011

travlhed i det lille hjem

der er travlhed i det lille hjem.konfirmationen på søndag rykker nærmere .og der er stadig meget der skal nåes.I dag er borde ,stole ,service vasket af og stillet frem ,så det er klar til bord dækning.
Svigerforældrene har været her og har hjulpet hele dagen, ..dejligt.
Pt er min bedre halvdel igang med at lave en flisegang .....pludselig indskydelse.. men han skal nok nå det og flot bliver det helt sikkert,.nogen gange er det godt nok med en deadline,så får man tingene gjort...jeg er ved at summe op på de kommende dages arbejde..jeg har ud over vores egen konfirmation, en del andre dekorationer til konfirmationer ,sølvbryllup..o.a så der bliver lagt arbejdsplaner og indkøbslister for de kommende dage, så jeg ikke går vild i det hele...det er med at holde tungen lige i munden...pt ligger "prinsessen " med benet oppe,og skal holde sengen de kommende par dage..faldt til en fodboldkamp i går og fik sig en kraftig forstuvning i vrist /ankel ledet...heldigvis havde jeg ikke afleveret mine krykker, så dem har hun overtaget nu..Nu krydser vi bare finger for at hun kommer i skoen til søndag....









Ingen kommentarer:

Send en kommentar