søndag den 1. maj 2011

besøg fra mallorca

Denne ugen har vi besøg af en mallerkiner ....(fra Mallorca :0) ) .Det er min datters skole som har en sådan ordning at vores danske børn er en uge på Mallorca i efteråret og så kommer mallerkinerne her i foråret hos os..Så mit skole engelsk bliver pusset af i disse dage...(hold k... ,hvor lyder det sikkert skørt , men heldigvis tror jeg at mit engelsk kan klare sig på et 7 klasses niveau...og nå ja,det er jo heldigvis også min datter der skal styre slagets gang de næste dage..Mariam som pigen hedder havde gaver med til familien ..
 viskestykker to t-shirt til hver af brødrene ,kuglepen ,duftende sæber ,øreringe,duftolie sæt..hvor sødt..Jeg er glad for at solen skinner og vejret er godt her i vores landsdel,hun syntes det er lidt koldt ,de har allerede 23 grader på mallorca,så fortalte vi hende at vi for 3 år siden stadig havde lidt sne ved denne tid og at der stadig kunne være risiko for lidt nattefrost  :0) nå vi må sørge for at hun klæder sig godt på  :0)



2 kommentarer:

  1. Hvor skønt at sådan noget kan lade sig gøre, det må være meget givende for begge parter :)

    Tak for din hilsen :)

    Knus

    Iben

    SvarSlet
  2. Det må være en stor oplevelse for både din datter og for pigen fra Mallorca.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet