tirsdag den 19. april 2011

Jeg venter lige lidt med julen...

Hej til jer alle..  endelig på nettet igen..har haft lidt pc problemer ,men det skulle nu være løst.Efter flere dage uden blogg og rundtur derude i den store verden,er der jo virkelig nogle besøg der skal gøres,og spændende blogg`s der skal læses igennem..og det har været hyggeligt :0) :0) Forleden dag dumpede Bloomingville`s bud på julen 2011 ind af døren..skønt at bladre den igennem..fine ting. Meeeen julen får nu at vente til efter sommerferien inden jeg vil ta stilling til hvad der skal på hylderne til jul......kan i ha en dejlig og solrig dag derude.
nellike antique






3 kommentarer:

  1. Kære Diana:o)

    Wow.....du har nok haft gang i Madam Blå igen:o) Superskøn blomsterkrans. Har lige spist den med øjnene. Det er lige min smag:o)

    Fine sager fra Bloomingville. Især kronerne:o) Men Gud ske tak og lov, at det er påsken og ikke julen, der står for døren.

    Hav nu lige en rigtig god og afslappende påske, ikke? OP MED DE TRÆTTE BLOMSTERBINDER-BEN, 5 DYBE INDÅNDINGER OG NYYYYYD DET:o)

    Mange påskehilsner

    SvarSlet
  2. Hej Tante Grøn..ja jeg bruger ofte min "madam blå", enten står den og pryder mit spisebord i køkkenet eller kaffe bordet i værkstedet :0)Den er så taknemmelig over "reste" blomster...
    Jeg skal nyde påsken lige alt det jeg kan få tid til..konfirmationen står for døren og der skal males og gøres ved..:0)men pauser,benene oppe,lidt godt i glasset..det bliver der tid til..Det lover jeg dig :0)kan du nu også passe på dig selv,kan forstille mig at du nærmest er flyttet ud i din have...Hvornår får vi den at se??? knus fra Diana.

    SvarSlet
  3. Hejsa Diana

    Rigtig dejlig og solskinsrig påske til dig og din familie :) :) :)

    Knus

    Iben

    SvarSlet