lørdag den 15. juni 2013

Det var kattens....

                                                          Er de ikke bare nuser..???
                                                  Lises første killinger , 2 sorte og 1 grå
                                               Bor du i nærheden, og har du plads til en killing om
                                           12 uger så siger du bare til...:) :)

 
 
 
 
 
 
 
 
Pt ligger den stolte missemor i mit værksted
langt væk fra hankatte og nysgerrig schæferhund!!!
 
Senere bliver hun flyttet ned i hestestalden , når killingerne er blevet
lidt større. Lige nu er det hyggeligt med lidt mjaven og piven fra kassen
og kunderne syntes de er vildt søde....
 
 

Malthe hjælper gerne med at passe misserne
 
 

10 kommentarer:

  1. Nåeeee, hvor er de bare nuser - jeg skal nu ikke ha' kat - jeg vil hele tiden være bange for at de bliver kørt over ude på den nærliggende landevej - men søde, det er de

    SvarSlet
  2. hej sussi , ja de er da bare søøøde, men ja det kan godt være risikofuldt for en kat at bo lige op af en trafikeret landevej... mine misser har heldigvis ikke andet end marker hele vejen rundt så langt øjet rækker :)
    go søndag til dig

    SvarSlet
  3. Jamen okke dog.... Lille Lise... Hvem af oss to havde troet det, da vi stod med hende i favnen for et lille år siden derude i Vestjylland, at hun nu selv et år efter har skabt så søde små væsner (med hjælp fra en villig hankat)

    SvarSlet
  4. Nåååhhh - det er fristende. Men så skal jeg vist til at være lidt mere hjemme :)

    SvarSlet
    Svar
    1. hej Marianne, ja det kræver jo lidt tid , og jeg har på fornemmelsen at du er en travl kvinde ;) ;)...

      Slet
  5. Hvor er de søde. Har selv fået 2 kuld killinger i år med 4 ugers mellemrum. De er slet ikke til at stå for og til stor glæde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. hej anette , jeg er også bange for at der er et kuld mere på vej her , fra den unge Luna mis..
      jeg krydser fingre for at det er fordi hun har spist for meget ;)

      Slet
  6. Nææ hvor er de søde. Bliver helt fristet til kat igen. :-)
    Ønsker dig en skøn Skt. Hans aften.
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. hej Birgitte , ja de er da skønne .

      Slet
  7. Wow - hvor er de søde, de små kræ :-)

    SvarSlet